HEJ VIKTIGT LÄS!!


hej jag (Nina) kommer nog kunna skriva nåt kapitel då och då om ni vill för då så börjar jag om på en helt ny novell med nån annan av killarna. men kan bara göra detta om nån eller några vill skriva med mig. men kommer snart lägga upp en mail adress som ni kan skicka till ifall ni vill vad med och skriva på den nya novellen som ska vara på den här sidan. ni kan skriva namn och vad ni gillar att göra och om ni har några ideer. kommentera oxå vem ni vill att det ska handla om :) hoppas verkligen nån hör av sig sen när jag lagt upp mail adressen för annars kommer jag inte fortsätta :) men måste bara fråga VILL NI att jag ska förtsätta! :D




Postat av: Anonym

JAAAA FORTSÄTT SKRIVA !!!! :D

2011-09-23 @ 20:21:12
Postat av: Anonym

fortsätt!! :)

2011-09-28 @ 14:30:25

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!