Dreams Do Come True

Hej,
Jag är ägaren av onedirectionstory.blog.com som vart avstängd för att jag aldrig fick
"bekräftnings-emaliet".Därför bestämde jag mig för att byta till blogg.se. Skicka gärna in ideer och tips till min twitter
@1dstory eller maila mig : [email protected]. Novellen kommer att vara på engelska,
och senare i novellen kan ni få chansen att vara med i novellen!
Hi,
I'm the owner of onedirectionstory.blog.com that got suspended cause i didn't
get the confirmation-email. That's why I decided to switch to the swedish blogg site blogg.se.
I'd love your advices and ideas, you can write to my twitter @1dstory or my mail: [email protected].
You'll get a chance to be in the novel later on and more things, so stay tuned!
Love,
Hej,
Jag är ägaren av onedirectionstory.blog.com som vart avstängd för att jag aldrig fick
"bekräftnings-emaliet".Därför bestämde jag mig för att byta till blogg.se. Skicka gärna in ideer och tips till min twitter @1dstory eller maila mig : [email protected]. Novellen kommer att vara på engelska,och senare i novellen kan ni få chansen att vara med i novellen!
Hi,
I'm the owner of onedirectionstory.blog.com that got suspended cause i didn't
get the confirmation-email. That's why I decided to switch to the swedish blogg site blogg.se.
I'd love your advices and ideas, you can write to my twitter @1dstory or my mail: [email protected].
You'll get a chance to be in the novel later on and more things, so stay tuned!
Love,



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!